Lucie LIŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire …more
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2010
Identifier: 13928

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIŠKOVÁ, Lucie. Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe