Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové – Lucie LIŠKOVÁ
Lucie LIŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire …moreAbstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2010
Identifier:
13928
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIŠKOVÁ, Lucie. \textit{Analysis of Customers$\{\backslash$crq$\}$ Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/31df47/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIŠKOVÁ, Lucie. Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla