Lucie LIŠKOVÁ

Bakalářská práce

Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire …více
Abstract:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13928

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIŠKOVÁ, Lucie. Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi