Školní připravenost u dětí se zrakovou vadou – Bc. Veronika Rejmanová
Bc. Veronika Rejmanová
Diplomová práce
Školní připravenost u dětí se zrakovou vadou
School readiness in children with visual impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou školní zralosti a připravenosti u dětí s očními vadami. Cílem práce je zjistit úroveň školní připravenosti dětí se zrakovým postižením a navrhnout následnou pedagogickou intervenci.Teoretická část se věnuje školní zralosti a připravenosti, rozvoji dětí s očními vadami v předškolním věku, možnostem pedagogické diagnostiky učitelkami mateřských škol.Praktická část …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of school maturity and readiness in children with visual impairment. The aim of the thesis is to determine the level of school readiness in children with visual impairment and propose a subsequent pedagogical intervention.The theoretical part deals with school maturity and readiness, the development of children with eye defects in preschool age, and the possibillities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Specifika vzdělávání předškolního dítěte s jedinečnou formou postižení
Marcela Komárková -
Možnosti vzdělávání dítěte s tělesným postižením v rámci předškolního vzdělávání v Soběslavi
Radka VILÍMKOVÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením
Eva Vanická -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Školní zralost dětí se zrakovým a kombinovaným postižením a jejich následný školní vývoj
Dana Dušková -
Školní zralost dětí s dyslalií
Klára JANOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
30. 6. 2023
Kohout, J.
30. 6. 2023