Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole – Bc. Berenika Lipková
Bc. Berenika Lipková
Bakalářská práce
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
The relationship between teacher and student at waldorf and classical primary school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vztah mezi učitelem a žákem v prostředí waldorfských škol. Práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem je tyto vztahy charakterizovat v první části na základě relevantní literatury, v druhé empirické části formou výzkumného pozorování. V první části je cílem tyto vztahy charakterizovat na základě relevantní literatury a v druhé formou výzkumného pozorování. Pozorování …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the relationship between the teacher and the student in Waldorf School environment. The work has theoretically empirical character. In the first part, the aim is to characterize these relationships on the basis of relevant literature, and then - in the second empirical part - through research observations. Observations were performed at the Waldorf School and at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mbder/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Petr Sucháček
- Oponent: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
Hana Barborková -
The International Criminal Court or International Colonial Court?:A study of the relationship between the International Criminal Court and the African Union
Mzukisi Loliwe -
The Changing Role of the Teacher and the Balance between Freedom and Guidance
Lauren Elizabeth McEvoy -
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková