Bc. Michaela Konečná
Diplomová práce
Shopper marketing
Shopper marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Shopper marketingu. Vysvětluje pojem Shopper marketing a ukazuje jeho postupný vývoj. V současné době převyšuje nabídka nad poptávkou. Na trhu je velké množství zboží, časem přibylo mnoho konkurenčních prodejců, nicméně počet zákazníků v České republice se nerozrůstá. Prodejci tedy vymýšlí různé způsoby, jak zákazníky přilákat do jejich obchodu. Shopper marketing …víceAbstract:
This thesis deals with Shopper Marketing. It explains the concept of Shopper Marketing and it shows its gradual development. At present there is more supply than demand. On the market there are a lot of goods, however, the number of customers in the Czech Republic is the same and the number of vendors continues to grow. Sellers invent different ways to attract customers into their stores. Shopper Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fw2b8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití rozhodovacích stromů v cílené reklamě
Michal Freyvald -
Psychologický přístup k POS reklamě
Jitka Janurová -
The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Veronika Kinštová