Bc. Jitka Janurová

Bakalářská práce

Psychologický přístup k POS reklamě

Psychological Approach to POS Advertising
Anotace:
Předpokládaná bakalářská práce se zabývá psychologickým přístupem k POS reklamě. Práce je zaměřena především na rozhodovací proces u zákazníků společnosti McDonald’s. Je zkoumán také in-store marketing, který je úzce spjat s již zmíněnou POS reklamou a také s psychologií barev a tvarů. Práce v psychologickém kontextu se zaobírá i emocemi u člověka při jeho rozhodování o koupi určitého výrobku, jak …více
Abstract:
Submitted thesis deals with the psychological approach to POS advertising. The thesis is mainly focused on the decision-making process of customers at McDonald's. The in-store marketing is also researched since it is closely related with the mentioned POS advertising just like with psychology of colors and shapes. The thesis, in a psychological context, discusses human emotions when deciding on purchasion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace