Bc. Michaela Konečná

Diplomová práce

Shopper marketing

Shopper marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Shopper marketingu. Vysvětluje pojem Shopper marketing a ukazuje jeho postupný vývoj. V současné době převyšuje nabídka nad poptávkou. Na trhu je velké množství zboží, časem přibylo mnoho konkurenčních prodejců, nicméně počet zákazníků v České republice se nerozrůstá. Prodejci tedy vymýšlí různé způsoby, jak zákazníky přilákat do jejich obchodu. Shopper marketing …více
Abstract:
This thesis deals with Shopper Marketing. It explains the concept of Shopper Marketing and it shows its gradual development. At present there is more supply than demand. On the market there are a lot of goods, however, the number of customers in the Czech Republic is the same and the number of vendors continues to grow. Sellers invent different ways to attract customers into their stores. Shopper Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Práce na příbuzné téma