Bc. Martina Ludíková
Diplomová práce
E-learning at Basic Schools
E-learning at Basic Schools
Anotace:
Anotace: Diplomová práce “E-learning at Basic Schools” pojednává o využití e learningu ve výuce na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje jednotlivé pojmy a teorie e-learningu, zabývá se historií a principy e-learningu, hovoří o moderních technologiích ve výuce a výběru e-learningového softwaru. Druhá část práce hodnotí praktické využití systému …víceAbstract:
Abstract: Diploma thesis “E-learning at Basic Schools” deals with utilization of e-learning in a teaching process at primary schools. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part introduces individual terms and theories related to e-learning, e-learning history and its principles, discusses modern technologies in an educational process and criteria for the choice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/phidh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Tamara Váňová
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Informační a komunikační technologie v kraji Vysočina
Lenka Hašová -
Technologie a rodičovství aneb pravidla slouží rodičům
Veronika Pokorná -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Využití loutky ve vyučovacím procesu na 1.stupni základní školy Using the puppet in teaching process at the 1st grade of primary school
Renáta URBANOVÁ -
Porovnání efektivity digitálních a tradičních nástrojů při samostatném procvičování
Lucie Sedláčková -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
E-learning as a Support Tool for English Teaching to Young Learners
Lenka Čechová