Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre – Rebeka Pilipová
Rebeka Pilipová
Bakalářská práce
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Regulace reklamy na léky a doplňky stravy v české a evropské judikatuře
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a regulací reklamy na léky a doplňky stravy. Nejprve jsou definovány pojmy související s reklamou, následně je objasněna právní úprava regulace reklamy. Z právního hlediska jsou definovány pojmy humánní léčivé přípravky a doplňky stravy. Práce rozebírá konkrétní případy protiprávních reklam. Soustřeďuje se na postupy orgánů dozoru ve správním řízení a na dopad …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising and regulation of advertising for medicines and dietary supplements. First, terms related to advertising, then the legal regulation of advertising regulation are defined. From a legal point of view, the terms human medicinal preparations and dietary supplements are defined. The work discusses specific cases of illegal advertisements. It focuses on the procedures …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zapodieva reklamou a reguláciou reklamy na lieky a doplnky stravy. Najprv sú definované pojmy súvisiace s reklamou, následne je objasnená právna úprava regulácie reklamy. Z právneho hľadiska sú definované pojmy humánne liečivé prípravky a doplnky stravy. Práca rozoberá konkrétne prípady protiprávnych reklám. Sústreďuje sa na postupy orgánov dozoru v správnom konaní a na dopad …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
- Oponent: Radek Jurčík, Ph.D. MBA LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Janka Niepelová -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Kateřina Pažoutová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Reklama na léky
Martina Černá