Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení – Bc. Libuše Petržílková
Bc. Libuše Petržílková
Master's thesis
Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení
Story Based PR Message
Abstract:
Studie se věnuje problematice využití příběhu jako základního stavebního prvku PR sdělení. Jejím cílem je objasnit základní teoretické i metodologické postupy tvorby takovéhoto druhu sdělení, s přihlédnutím k jedinečným vlastnostem různých mediálních nositelů těchto sdělení.Abstract:
In my diploma thesis I focus on Story Based PR Message. The goal of this case study is to define basic theoretical and methodological procedures of building this kind of message, according to specific media kinds needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jvcff/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Architectural Study for Building of a Restaurant as Part of Reconstruction of the Exhibition Grounds at "Cerna louka" (Black Meadow) in Ostrava
Miloš Petrović -
Změna postojů zprávou
Lucie Dupalová -
Narace v řečnických vystoupeních TED z pohledu andragogické didaktiky
Šárka Ohnisková -
Příběh ostravského podvodníka - kriminologická narace
Ema Zezulová