Bc. Libuše Petržílková

Master's thesis

Tvorba příběhu (story) jako základu PR sdělení

Story Based PR Message
Abstract:
Studie se věnuje problematice využití příběhu jako základního stavebního prvku PR sdělení. Jejím cílem je objasnit základní teoretické i metodologické postupy tvorby takovéhoto druhu sdělení, s přihlédnutím k jedinečným vlastnostem různých mediálních nositelů těchto sdělení.
Abstract:
In my diploma thesis I focus on Story Based PR Message. The goal of this case study is to define basic theoretical and methodological procedures of building this kind of message, according to specific media kinds needs.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication