Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia – Stojna Antovska
Stojna Antovska
Diplomová práce
Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Analyses of the Spirits Market and Possible Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Anotace:
Přestože je lihový průmysl často spojován s ničivými následky nadužívání alkoholických nápojů, jedná se o důležitou a významnou součást ekonomiky. V současné době není lihový průmysl jen o samotných alkoholických nápojích, ale je součástí mnoha kultur, může spoluvytvářet image a přináší významné příjmy pro státní rozpočet, jak v oblasti daní a cel, tak i v oblasti vytváření pracovních míst. Hlavním …víceAbstract:
Although mostly associated with the harmful consequences of alcohol abuse over the public health, the industry of distilled spirits represents a very important and substantial part of the economy. Nowadays, the spirits industry does not only consist of alcoholic beverages; but it is part of many cultures, creates a certain image, and provides additional incomes for the economy in the form of taxes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Výběr a hodnocení dodavatelů výrobních, skladovacích a kancelářských prostor pro zvolenou firmu
Palina Puhach -
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování malých a středních firem v oboru elektroinstalací.
Pavel Farabauer -
Management a financování sportovního klubu
Anna Přibylová -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Finanční a strategická analýza společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Tomáš Havlíček -
Vliv hnojení na výnosy brambor, velikost a počet hlíz a na obsahy vybraných makro-, mikro- a rizikových prvků
Mariya Musya -
Ocenění společnosti SaM silnice a mosty Litomyšl a.s.
Pavla Křenková