The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC – Reem L.Khaleel
Reem L.Khaleel
Master's thesis
The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC
Vliv současných strategií na firemní pozici na trhu: případová studie Greggs
Abstract:
Tato práce udává přehled o společnosti Greggs, která je jednou z největších společností pekařského průmyslu ve Spojeném Království. Analyzuje výkon společnosti v posledních několika letech, která uspěla i přes ekonomický dopad celosvětové krize, která ovlivnila globální ekonomiku celkově. Kvůli analýze výkonu společnosti (s ohledem na ostatní konkurenty na trhu), zanalyzuji její plány a doporučené …moreAbstract:
This work is giving an overview about the company Greggs, which is one of the largest companies of the bakery industry in the United Kingdom. It analyzes the performance of the company in the recent few years which has succeed despite the economic impact of the global crisis which has influenced the global economy as a whole. For the purpose of analyzing the companys performance (with regard to other …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
L.KHALEEL, Reem. \textit{The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/32dztw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Consumption Analysis of the Bakery Product of Developed European Market
Ivan Getta -
Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji
Anna Poklopová -
Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky
Karolína ČMUCHOVÁ -
Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu
Veronika Vojkůvková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights