A Discourse Analysis of Memes in Advertising – David Adámek
David Adámek
Bakalářská práce
A Discourse Analysis of Memes in Advertising
A Discourse Analysis of Memes in Advertising
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the analysis of the advertisement discourse of a video made by a company World Wildlife Fund. The goal of the analysis is to search and interpret Memes, which are presented in the advertisement. The theoretical part defines term Meme and describes its traits and usage. Furthermore, this part specifies the term discourse and its analysis, to which one connects a …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního diskurzu videa, jehož autorem je společnost World Wildlife Fund. Cílem této analýzy je vyhledat a interpretovat memy, které se v dané reklamě vyskytují. Teoretická část definuje pojem Meme a popisuje jeho vlastnosti a využití. Dále tato část vymezuje pojem diskurz a jeho analýzu, na kterou navazuje kapitola věnovaná diskurzní analýze specializované …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adámek, David. A Discourse Analysis of Memes in Advertising. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.