Ekonomizace umělecké tvorby prostřednictvím sociálních sítí – Quynh Le Nhu
Quynh Le Nhu
Bakalářská práce
Ekonomizace umělecké tvorby prostřednictvím sociálních sítí
Economization of artistic creation on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Ekonomizace umělecké tvorby prostřednictvím sociálních sítích. Cílem práce je popsat možnosti monetizace na sociálních sítích a postavení tvůrců obsahu v oblasti beauty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tvorbou obsahu na sociální sítě. Zároveň je popsán koncept sociálních sítí, jejich historie, včetně kontextu s webem 2.0. Dále jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Economization of artistic creation on social media. This thesis aims to describes monetization options on social media and current position of beauty content creators. The theoretical part defines basic terms related to content creation on social media and describes the concept of social media, its history and its context in regards to web 2.0. Furthermore, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Martin Zelený
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek
Daniela Krutílková