Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie – Michal Elšík
Michal Elšík
Master's thesis
Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
Hyundai Motor Company access to the Czech market and company’s marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem vstupu automobilky Hyundai na český trh a její marketingovou strategií. S ohledem na vzrůstající tržní podíly korejské značky Hyundai na trhu osobních automobilů v České republice je dokumentováno vybudování výrobního závodu v moravských Nošovicích, dosud nejvyšší zahraniční investice na území ČR a další aktivity, které stojí za úspěšným působením automobilky. Práce …viacAbstract:
The main topic of the final thesis is Hyundai Motor Company access to the Czech market and company's marketing strategy within the country. As the Korean company gains respectable share on the passenger car market in the Czech Republic, the thesis describes a process of building its factory in Nosovice, Moravia, standing for the highest direct foreign investment in Czech to date, as well as another …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Analysis and design of DevOps (DevSecOps) IT processes in the automotive industry
Tomáš Koťara -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Výskyt syndromu vyhoření na pracovištích společnosti automobilového průmyslu Dura Automotive CZ, k.s.
Veronika Doubková -
Pracovní zátěž a pracovní spokojenost ve strojírenství a automotive
Hana Marková -
Problematika robotizovaného pracoviště včetně CNC obrábění v oblasti Automotive se zaměřením na úroveň vstupní kvality dodávaných polotovarů.
Miroslav Záviš