Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children – Adam SOTONIAK
Adam SOTONIAK
Bakalářská práce
Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children
Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children
Abstract:
This bachelor thesis aims to outline the commonly used communicative strategies which occur in television advertisements promoting food products aimed at the children audience. The thesis focuses on television advertisements in the United States. The theoretical part describes the purpose of advertising, characteristics of the children audience, television as a medium of advertising, and commonly used …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat běžně užívané komunikační strategie, které se vyskytují v televizních reklamách propagujících potravinové produkty se zaměřením na dětské publikum. Práce je orientována na televizní reklamy ve Spojených Státech. Teoretická část popisuje účel reklamy, charakteristiku dětského publika, televizi jakožto sdělovací médium reklamy a běžně užívané verbální a neverbální …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOTONIAK, Adam. Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská