Adam SOTONIAK

Bakalářská práce

Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children

Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children
Abstract:
This bachelor thesis aims to outline the commonly used communicative strategies which occur in television advertisements promoting food products aimed at the children audience. The thesis focuses on television advertisements in the United States. The theoretical part describes the purpose of advertising, characteristics of the children audience, television as a medium of advertising, and commonly used …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat běžně užívané komunikační strategie, které se vyskytují v televizních reklamách propagujících potravinové produkty se zaměřením na dětské publikum. Práce je orientována na televizní reklamy ve Spojených Státech. Teoretická část popisuje účel reklamy, charakteristiku dětského publika, televizi jakožto sdělovací médium reklamy a běžně užívané verbální a neverbální …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOTONIAK, Adam. Communicative Strategies in Food Advertisements Aimed at Children. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta