Manipulativní techniky v pedagogické komunikaci – Bc. Ondřej SVOBODA
Bc. Ondřej SVOBODA
Diplomová práce
Manipulativní techniky v pedagogické komunikaci
Manipulative Techniques in Educational Communication
Anotace:
Diplomová práce pojednává o manipulativních technikách v pedagogické komunikaci. Charakterizuje podstatu sociální komunikace a uvádí specifika komunikace pedagogické. Seznamuje jak s pojmy manipulace, manipulátor, manipulovaná osoba či formami manipulace, ale taktéž s motivací jako nedílnou součástí výchovně vzdělávacího procesu. V závěru teoretické částí pak uvádí příčinnou souvislost mezi manipulací …víceAbstract:
This thesis is about manipulative techniques in pedagogical communication. It characterize the essence of social communication and shows specifics of pedagogical communication. The thesis is introducing terms of manipulation, manipulator, manipulated person and forms of manipulation, but also with motivation as inevitable part of educational process. At the end of theoretical part we can see causality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2014
Zveřejnit od: 2. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Ondřej. Manipulativní techniky v pedagogické komunikaci. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / pedagogika - hudební výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková