Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie. – Barbora Pešková
Barbora Pešková
Bakalářská práce
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Insect protein in poultry feed - calculation of product price and marketing strategy.
Anotace:
Pešková, B. Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Hlavním cílem práce je navrhnout a finančně vyčíslit marketingovou strategii pro krmiva drůbeže obsahující proteiny získané z povolených druhů hmyzu. Vedlejším cílem je kalkulace jejich ceny a srovnání se standardně používanými druhy krmiv. V …víceAbstract:
Pešková, B. Insect protein in poultry feed – calculation of product price and marketing strategy. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The main goal of this thesis is to propose and financially quantify a marketing strategy for poultry feed containing proteins obtained from permitted insect species. A further goal is the calculation of their price and comparison with standardly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Šťastník, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠKOVÁ, Barbora. \textit{Hmyzí protein v~krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a~marketingová strategie.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/33i4al/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio
Karyna Kovchak -
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Kalkulace cen výrobků
Pavla Němečková -
Cenová kalkulace vodního čerpadla s regulátorem hladiny
Filip Petroušek -
Výrobková kalkulace ve vybraném podniku
Jakub Motl -
Vliv kalkulace na stanovení vnitropodnikové ceny výrobku
Jaroslav Prokop -
Cenová kalkulace nového výrobku
Petr Kempa -
Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu
Martin Pápaj