Nikola Chudá
Master's thesis
Uvedení nového výrobku na trh
Launching a New Product on the Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na uvedení veganské alternativy medu na trh. Cílem diplomové práce je zpracování deskripce vývoje nového výrobku a jeho uvedení na trh. Navržení koncepce nového výrobku, proces jeho vývoje a vytvoření marketingové strategie pro jeho následnou distribuci na trh.Abstract:
The thesis is focusing on placing the vegan alternative to honey on the market. The aim of this thesis is preparing the concept of the product, the process of its development and create a marketing strategy for distribution on the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / field:
Logistics / Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie penzionu U Méďů
Anna Řepová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Product development: Case study of DogNTag system for lost animals
Michal Kopáč -
Porovnání jakosti komerčního výrobku a masného výrobku bez přídatných látek
Alena Světlíková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Implementace logistických nástrojů pro zkrácení doby dodání výrobku ve vybraném podniku
Ondřej Neužil -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
ISISvrk, R.
16/6/2022
ISISvrk, R.
16/6/2022