Nikola Chudá
Master's thesis
Uvedení nového výrobku na trh
Launching a New Product on the Market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na uvedení veganské alternativy medu na trh. Cílem diplomové práce je zpracování deskripce vývoje nového výrobku a jeho uvedení na trh. Navržení koncepce nového výrobku, proces jeho vývoje a vytvoření marketingové strategie pro jeho následnou distribuci na trh.Abstract:
The thesis is focusing on placing the vegan alternative to honey on the market. The aim of this thesis is preparing the concept of the product, the process of its development and create a marketing strategy for distribution on the market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / odbor:
Logistics / Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie penzionu U Méďů
Anna Řepová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Product development: Case study of DogNTag system for lost animals
Michal Kopáč -
Porovnání jakosti komerčního výrobku a masného výrobku bez přídatných látek
Alena Světlíková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
16. 6. 2022
ISISvrk, R.
16. 6. 2022