SRNA, Dávid. \textit{Vliv influencer marketingu na spotřební chování}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/33jh7r/.
SRNA, Dávid. <i>Vliv influencer marketingu na spotřební chování</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/33jh7r/.
SRNA, Dávid. Vliv influencer marketingu na spotřební chování. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/33jh7r/.
@MastersThesis{Srna2020thesis,
AUTHOR = "Srna, Dávid",
TITLE = "Vliv influencer marketingu na spotřební chování [online]",
YEAR = "2020 [cit. 2024-10-06]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/33jh7r/",
}
@MastersThesis{Srna2020thesis,
AUTHOR = {Srna, Dávid},
TITLE = {Vliv influencer marketingu na spotřební chování},
YEAR = {2020},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/33jh7r/},
URL_DATE = {2024-10-06},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Srna
| jméno = Dávid
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Vliv influencer marketingu na spotřební chování
| url = https://theses.cz/id/33jh7r/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2020
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-06
| poznámka =
| jazyk =
}}