Vlastní účinnost a školní prospěch u dětí mladšího školního věku – Vendula MIKOVÁ
Vendula MIKOVÁ
Diplomová práce
Vlastní účinnost a školní prospěch u dětí mladšího školního věku
Self-efficacy and academic grading within school-aged children
Anotace:
Vnímanou vlastní zdatnost můžeme definovat jako přesvědčení člověka, že dokáže překonat překážky a dosáhnout cíle. Je součástí sociálně kognitivní teorie Alberta Bandury, ale bývá spojována i se salutogenezí nebo sebepojetím. Pro děti mladšího školního věku je typická snaživost, proto se i ve škole snaží dosahovat co nejlepších známek. Právě vlastní účinnost a inteligence jejich známky ovlivňují. V …víceAbstract:
Self-efficacy can be defined as a human belief, that he can overcome obstacles and reach the goals. It is a part of social cognitive theory by Albert Bandura, but it's connected with salutogenesis and self-concept too. The effort is typical for school-aged children, that's why they struggle for the best school grades as possible. Self-efficacy beliefs and intelligence have an influence on children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Zveřejnit od: 26. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Kupka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKOVÁ, Vendula. Vlastní účinnost a školní prospěch u dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Děti mladšího školního věku v digitálním světě
Kamila Jančíková -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Metodika Persona Dolls – pro děti mladšího školního věku
Vendula Kadlecová -
Péče o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Adéla Mládková -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva