Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami – Lucia Iskrová
Lucia Iskrová
Bakalářská práce
Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami
Use of modern methods of marketing communications banking institutions
Abstract:
Annotation ISKROVÁ, Lucia. Use of modern methods of marketing communication banking institutions. [Bachelor’s work]. Banking Institute / College of Banking Prague of Foreign Banská Bystrica. Department of finances, accounting and inssurance. Supervisor: Ing. Zdenka Musová, PhD. Year of the defense: 2013. Number of pages: 80. The bachelor thesis is devoted to marketing communications, that is one of …víceAbstract:
Anotácia ISKROVÁ, Lucia: Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami. [Bakalárska práca]. Bankovní institút vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií, účtovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: Ing. Zdenka Musová, PhD. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 80. Bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu, ktorá tvorí jeden …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gckaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ISKROVÁ, Lucia. \textit{Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/33psa3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková