Ing. Anna Koshil

Diplomová práce

Strategie modrého oceánu

Blue Ocean Strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současné postavení firmy Apple na trhu, a ukázat jak společnost dosáhla vysoké informovanosti u zákazníků, posílila vztahy se současnými zákazníky a oslovila i ty potenciální, a to pomocí „strategií modrého oceánu“. Proto, aby přesnější pochopit situací společnosti Apple Inc. na světovém trhu, jako metodu výzkumu své diplomové práce jsem zvolila teoretickou …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current status of the company Аpple on the market аnd to show how the company has achieved a high awareness among customers, strengthen relationships with existing customers and addressed the potential, using the "Blue Ocean Strategy". Therefore, for more accurately understanding the situation of Apple Inc. on the world market, as a method of research in my …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze