Petr Divišovský

Bachelor's thesis

Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners

Evaluation of English Textbooks: Focus on Pronunciation
Abstract:
This bachelor thesis deals with the evaluation of one selected textbook from the perspective of developing pronunciation in primary learners. The theoretical part firstly introduces major phonological terms which are later used throughout the whole thesis. After that it introduces the target group, that is the primary learners with a theory of how to teach and learn pronunciation which later serves …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením jedné vybrané učebnice z pohledu rozvoje výslovnosti u žáků nižšího stupně základních škol. Teoretická část nejprve představuje hlavní fonologické pojmy, které jsou používány v celé práci. Poté představuje cílovou skupinu, tj. žáky nižšího stupně základních škol s teorií, jak vyučovat a jak se učit výslovnost, což později slouží k vytvoření kritérií pro praktickou …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Divišovský, Petr. Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická