Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov – Roman Pasch
Roman Pasch
Bachelor's thesis
Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov
Využití nástrojů online marketingu na trhu slevových portálů.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji, jako způsobem dosažení firemních cílů na trhu slevových portálů. Cílem práce je zvýšení efektivity prodeje zvolené firmy na tomto trhu. Vlastní práce se zaměřuje na trh slevových portálů v České republice, vymezuje specifika tohoto trhu a budoucí trendy. Dále je použita analýza chování potenciálního zákazníka a analýza chování konkurence jako …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on online marketing tools as a way of achieving company objectives on the market of group-buying sites. The aim of the work is to increase sales efficiency of chosen company in this market. Practical part defines specifics of the group-buying sites´s market in the Czech Republic and future trends. There is also applied behavioral analysis of potential customer and analyses …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá online marketingovými nástrojmi, ako spôsobom dosiahnutia firemných cieľov na trhu zľavových portálov. Cieľom práce je zvýšenie efektivity predaja zvolenej firmy na tomto trhu. Vlastná práca sa zameriava na trh zľavových portálov v Českej republike, vymedzuje špecifiká tohto trhu a budúce trendy. Ďalej je použitá analýza správania potenciálneho zákazníka a analýza chovania …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Slevové portály z pohledu podniku
Klára Horná -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Ondřej Holoubek -
Slevové portály z pohledu podniku
Mária Okrucká -
Slevové portály v ČR
Libor Fuchs -
Slevové portály z pohledu podniku
Klára Horná -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Michaela Sovišová
Názov
Vložil
Vložené
Práva