Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy – Michaela Kurzová
Michaela Kurzová
Diplomová práce
Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy
Usage of the internet media in company´s online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendem sociálních médií a jejich využití v online marketingové strategii firmy. Současný trend propojení světa a spotřebitelů online a pomocí sociálních sítí se netýká pouze malých značek, ale i velkých firem. Pro marketéry bývá výzvou efetivně komunikovat ke svým zákazníkům v online prostředí a přes sociální sítě. Cílem práce je zaměřit se na konkrétní internetové nástroje …víceAbstract:
This master thesis deals with the trend of social media and their use in the company´s online marketing strategy. The current trend of connecting the world and consumers online and using social networks applies not only to small brands, but also to large companies. Therefore for marketers, it is a challenge to communicate emotionally to their customers in an online environment via social networks. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Viet Trinh Nguyenová Nguyenová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová