Michaela Kurzová

Diplomová práce

Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy

Usage of the internet media in company´s online marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendem sociálních médií a jejich využití v online marketingové strategii firmy. Současný trend propojení světa a spotřebitelů online a pomocí sociálních sítí se netýká pouze malých značek, ale i velkých firem. Pro marketéry bývá výzvou efetivně komunikovat ke svým zákazníkům v online prostředí a přes sociální sítě. Cílem práce je zaměřit se na konkrétní internetové nástroje …více
Abstract:
This master thesis deals with the trend of social media and their use in the company´s online marketing strategy. The current trend of connecting the world and consumers online and using social networks applies not only to small brands, but also to large companies. Therefore for marketers, it is a challenge to communicate emotionally to their customers in an online environment via social networks. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Viet Trinh Nguyenová Nguyenová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80531