Bc. Dalibor Čápek

Bakalářská práce

Obchodní strategie v automobilovém průmyslu

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v prodeji automobilů na indickém trhu a vypracovat návrh strategie společnosti ŠKODA AUTO a. s. na další období s ohledem na aktuální trendy v automobilovém průmyslu. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je strategická analýza podniku, externí a interní analýza podniku, …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current situation in the sales of cars in the Indian market and to create a proposal of the strategy for ŠKODA AUTO for the next period with regard to current trends in the automotive industry. The thesis consists of two parts, theoretical part and application part. The theoretical part defines the basic concepts such as strategic analysis of the company, external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Stanislav Zrůst

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích