Obchodní strategie v automobilovém průmyslu – Bc. Dalibor Čápek
Bc. Dalibor Čápek
Bakalářská práce
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v prodeji automobilů na indickém trhu a vypracovat návrh strategie společnosti ŠKODA AUTO a. s. na další období s ohledem na aktuální trendy v automobilovém průmyslu. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je strategická analýza podniku, externí a interní analýza podniku, …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the current situation in the sales of cars in the Indian market and to create a proposal of the strategy for ŠKODA AUTO for the next period with regard to current trends in the automotive industry. The thesis consists of two parts, theoretical part and application part. The theoretical part defines the basic concepts such as strategic analysis of the company, external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/axvm3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislav Zrůst
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Analysis of Cost Management and Costing System in the Škoda Auto a.s.
Sevinj Hanifayeva -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Andrea Frydlová -
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Diana Kulhavá -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika