Výskum firemnej kultúry na príklade konkrétnej firmy – Mária Hubová
Mária Hubová
Bakalářská práce
Výskum firemnej kultúry na príklade konkrétnej firmy
Výzkum firemní kultury na příkladu konkrétní firmy
Anotace:
Cílem mé práce je poskytnout komplexní analýzu firemní kultury společnosti DHL a posoudit její adekvátnost. Na provedení důkladné analýzy nejprve v teoretické části uvádím základní charakteristiky firemní kultury, její různé definice a základní elementy, ze kterých je tvořena. Následně uvádím funkce firemní kultury, vztah národní a firemní kultury a její typologie. Praktická část se skládá z detailního …víceAbstract:
The aim of my thesis is to provide a comprehensive analysis of company culture and assess the adequacy of the corporate culture of the DHL. To accomplish that I firstly present basic characteristics of corporate culture, its various definitions and basic elements from which it is formed in theoretical part of my thesis. Afterwards I'm describing the functions of corporate culture, the relationship …víceAbstract:
Cieľom mojej práce je poskytnúť komplexnú analýzu firemnej kultúry spoločnosti DHL a posúdiť adekvátnosť. Na prevedenie dôkladnej analýzy najprv v teoretickej časti uvádzam základné charakteristiky firemnej kultúry, jej rôzne definície a základné elementy, z ktorých je tvorená. Následne uvádzam funkcie firemnej kultúry, vzťah národnej a firemnej kultúry a jej typológie. Praktická časť sa skladá z detailného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití typologie osobnosti ve firemní praxi
Ondřej Skála -
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Využití typologií osobnosti ve firemní praxi
Monika Zábranská -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová