Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích – Matěj BARTOŠ
Matěj BARTOŠ
Bachelor's thesis
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
An awareness of Fairtrade at the University of South Bohemia
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají zaměstnanci a studenti Jihočeské univerzity o Fairtrade prostřednictvím marketingového výzkumu, respektive metodou on-line dotazníkového šetření. Dotazník byl vyplněn studenty a zaměstnanci s cílem analyzovat historii Fair Trade, problémy Fair Trade, fairtradové produkty, hlavní Fairtradové organizace a proces certifikace Fairtrade …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to identify Fairtrade based on a quantitative research. This thesis illustrates the level of awareness of Fairtrade at the University of South Bohemia with the help of a questionnaire survey. The study was performed by the employees and students, with the purpose of analysing knowledge about Fair Trade history, Fair Trade issues, fairtrade products, key Fairtrade …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŠ, Matěj. \textit{Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/34jjzx/.
Jak správně citovat práci
BARTOŠ, Matěj. Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska
Michaela KOTRČOVÁ -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Fair trade
Kateřina Chládková
Názov
Vložil
Vložené
Práva