Cvičné, užitkové a produktivní práce a jejich zařazení do výuky na SOŠ a SOU nábytkářském Rosice – Petr Vítek
Petr Vítek
Bachelor's thesis
Cvičné, užitkové a produktivní práce a jejich zařazení do výuky na SOŠ a SOU nábytkářském Rosice
Exercising utility and value-treating labours and their inclusion into the education at the SOS a SOU nabytkarskem Rosice (College and secondary vocational schools furniture Rosice)
Abstract:
V bakalářské práci specifikuji důležitost vzájemné posloupnosti výukových prací cvičných, užitkových a produktivních. Upozorňuji na potřebu precizního zvládnutí všech tří činností, které jsou důležité pro zdárnou výrobu. Vypisuji nejčastěji používané metody pro výuku praxe, didaktické prostředky při zadávání, průběhu i hodnocení těchto prací.Na úspěšném zvládnutí všech tří druhů prací se velkou mírou …moreAbstract:
In this thesis I specify the importance of mutual sequences of reciprocal teaching works: training, utility and productive. I highlight the needs for precision mastering of all three activities that are important for a successful production. I list the most commonly used methods for teaching practice, and teaching resources for the setting, the process and also the assessment of these works.Appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2010
- Supervisor: Miroslav Janu
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍTEK, Petr. \textit{Cvičné, užitkové a produktivní práce a jejich zařazení do výuky na SOŠ a SOU nábytkářském Rosice}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/34n0a2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Janáčkova výuka harmonie na varhanické škole ve světle jeho teoretických spisů, záznamů v třídních knihách a zápisků jeho žáka Osvalda Chlubny
Martin Pašek