Thi Thu Phuong Lai

Bakalářská práce

Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, nové komunikační nástroje a využití moderních technologií ve výuce. Cílem práce je analyzovat nové přístupy k marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. Praktická část se soustředí na analýzu vzdělávací instituce a její způsob využití …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with new marketing trends of educational institutions. It describes the general characteristics of marketing in educational institutions, the marketing mix, new communication tools and the use of modern technologies in teaching. The aim of the work is to analyse new approaches to marketing communication of educational institutions. The practical part focuses on the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/3511s6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku