Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století – Bc. František Dalecký
Bc. František Dalecký
Master's thesis
Sebeřízené vzdělávání: klíčová kompetence generace Y v 21. století
Self-directed Learning: the key skill of generation Y in 21st century
Anotácia:
Hlavním cílem práce je ověřit předpoklad, že sebeřízené vzdělávání je klíčovou kompetencí generace Y v 21. století. První část práce představuje teoretická východiska práce a reflektuje současné trendy v prostředí vzdělávání, práce, ale i širší socioekonomické souvislosti. Teoretická část rovněž nabízí model pro kariérní uplatnění generace Y a další doporučení. Výzkumná část ve formě rozhovorů potvrzuje …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to validate the assumption, that self-directed learning is the key competence of generation Y in the 21st century.The first part of the thesis introduces theoretical framework of the whole publication and reflects the current trends in the environment of education, career and also broader social and economic conditions. Theoretical part also presents the model for career …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/as2z5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Škola a dovednosti pro 21. století
Vlasta HOŠKOVÁ -
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová