Bc. Karina Faizova

Diplomová práce

The Essential elements for creating a successful social media campaign

The Essential elements for creating a successful social media campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá, jak tradiční a sociální média mohou spolu spolupracovat, aby dosáhly efektivnějších a úspěšnějších výsledků kampaně, a jak mohou tyto média společným působením minimalizovat a omezit jejich slabé stránky. Byly provedeny pohovory s různými marketingovými specialisty a experty na sociální média za účelem prokázání, že synergie „starých“ mediálních kanálů společně se socálními …více
Abstract:
The Thesis explores how social and traditional media can be combined together in order to achieve the greater and more successful results of the campaign, and how they can minimize and limit the weaknesses of each other while used together in one mix. In order to prove that synergy of the “old” media channels together with social media can bring greater results, interviews with different media and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: Dipl. Ing. Heinrich Homola
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma