Uplatnění sociální stratifikace v marketingu – Anastasia Gorokhova
Anastasia Gorokhova
Bakalářská práce
Uplatnění sociální stratifikace v marketingu
The application of social stratification in marketing
Anotace:
Cílem této práce je zjistit informace, které jsou použitelné pro segmentaci trhu s využitím segmentaci trhu jako segmentačního kritéria. Teoretická část pojednává o sociální stratifikaci, životním stylu a segmentaci trhu. Pro praktickou část jsou využity výstupy z projektů NetMonitor společnosti MEDIARESEARCH, LifeStyle 2010 od společnosti TNS AISA a statistické údaje, na jejichž základě navrhují možné …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to determine information, which can be applicated for Market Segmentation, using social stratification as a segmentation criterion. Theoretical part describes social stratification, life style and market segmentation. Practical part uses statistical data and data from projects: NetMonitor from MEDIARESEARCH and LifeStyle 2010 from TNS AISA. Possible models of market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Alois Surynek
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální stratifikace v socialistickém Československu: Obsahová analýza Sociologického časopisu
Lucie Hykšová -
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Náboženství a sociální stratifikace
Richard SCHINDLER -
Sociální a ekonomická stratifikace velkomoravského centra na základě archeozoologických analýz
Gabriela Dreslerová -
Význam sociální stratifikace pro segmentaci spotřebního trhu
Oleh Kosťuk -
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Soňa Babánková