Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje – Bc. Ivana PŠENČÍKOVÁ
Bc. Ivana PŠENČÍKOVÁ
Master's thesis
Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Seniors as a Specific Consumer Segment-Presentation Action for Sale
Abstract:
Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje …moreAbstract:
This thesis deals with the Czech elderly and their participation in the demonstration sales events. The theoretical part is based on the literature and defines terms such as segmentati-on, shopping behavior, ethics of sales and describes in detail the target group of seniors with their specifics and characteristic features. The practical part deals with the demon-stration promotions, specifically describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠENČÍKOVÁ, Ivana. \textit{Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/35lfbx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŠENČÍKOVÁ, Ivana. Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí
Alice Hanke -
Manipulativní techniky v komunikaci
Vlastislav Charouzek -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Analýza přítomnosti manipulativních technik v materiálech politických stran Úsvit - Národní koalice a Svobody a přímé demokracie k tématu migrace
Veronika Pechová -
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
Petr Dostál -
Manipulativní techniky v pedagogické komunikaci
Ondřej SVOBODA -
Manipulativní techniky na sociálních sítích
Claudia Geilerová