Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje – Bc. Ivana PŠENČÍKOVÁ
Bc. Ivana PŠENČÍKOVÁ
Diplomová práce
Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Seniors as a Specific Consumer Segment-Presentation Action for Sale
Anotace:
Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje …víceAbstract:
This thesis deals with the Czech elderly and their participation in the demonstration sales events. The theoretical part is based on the literature and defines terms such as segmentati-on, shopping behavior, ethics of sales and describes in detail the target group of seniors with their specifics and characteristic features. The practical part deals with the demon-stration promotions, specifically describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠENČÍKOVÁ, Ivana. \textit{Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/35lfbx/.
Jak správně citovat práci
PŠENČÍKOVÁ, Ivana. Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí
Alice Hanke -
Manipulativní techniky v komunikaci
Vlastislav Charouzek -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Analýza přítomnosti manipulativních technik v materiálech politických stran Úsvit - Národní koalice a Svobody a přímé demokracie k tématu migrace
Veronika Pechová -
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
Petr Dostál -
Manipulativní techniky v pedagogické komunikaci
Ondřej SVOBODA -
Manipulativní techniky na sociálních sítích
Claudia Geilerová