Zuzana Trojanová

Diplomová práce

Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli

Corporate social responsibility in the fashion industry and its consumer perception
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak spotřebitelé vnímají společenskou odpovědnost firem v módním průmyslu. Výzkumné otázky se zabývají tím, jakou z dimenzí CSR v módním průmyslu spotřebitelé považují za nejdůležitější, jaký je vztah mezi vnímáním dimenzí CSR a CnSR a jak vnímání těchto dimenzí ovlivňuje jejich reálnou spotřebu. V první části práce představuje nejaktuálnější zjištění v …více
Abstract:
This diploma thesis aims to find out how consumers perceive corporate social responsibility in the fashion industry. Research questions deal with the most important CSR dimension for consumers, what is the relationship between perception of CSR dimensions and CnSR dimensions and how perception of those dimensions affects their real consumptions. First part of the thesis presents current finding in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84629