Zuzana Trojanová

Master's thesis

Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli

Corporate social responsibility in the fashion industry and its consumer perception
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak spotřebitelé vnímají společenskou odpovědnost firem v módním průmyslu. Výzkumné otázky se zabývají tím, jakou z dimenzí CSR v módním průmyslu spotřebitelé považují za nejdůležitější, jaký je vztah mezi vnímáním dimenzí CSR a CnSR a jak vnímání těchto dimenzí ovlivňuje jejich reálnou spotřebu. V první části práce představuje nejaktuálnější zjištění v …more
Abstract:
This diploma thesis aims to find out how consumers perceive corporate social responsibility in the fashion industry. Research questions deal with the most important CSR dimension for consumers, what is the relationship between perception of CSR dimensions and CnSR dimensions and how perception of those dimensions affects their real consumptions. First part of the thesis presents current finding in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2021
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Jan Závodný Pospíšil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84629