Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli – Zuzana Trojanová
Zuzana Trojanová
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Corporate social responsibility in the fashion industry and its consumer perception
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak spotřebitelé vnímají společenskou odpovědnost firem v módním průmyslu. Výzkumné otázky se zabývají tím, jakou z dimenzí CSR v módním průmyslu spotřebitelé považují za nejdůležitější, jaký je vztah mezi vnímáním dimenzí CSR a CnSR a jak vnímání těchto dimenzí ovlivňuje jejich reálnou spotřebu. V první části práce představuje nejaktuálnější zjištění v …moreAbstract:
This diploma thesis aims to find out how consumers perceive corporate social responsibility in the fashion industry. Research questions deal with the most important CSR dimension for consumers, what is the relationship between perception of CSR dimensions and CnSR dimensions and how perception of those dimensions affects their real consumptions. First part of the thesis presents current finding in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84629
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2021
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jan Závodný Pospíšil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková -
Společenská odpovědnost spotřebitelů
Simona Soukalová -
Společenská odpovědnost firem a podnikatelská etika pohledem spotřebitele
Lucie ŠILHAVÁ -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Katerina Flieger -
Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli
Lenka Řezníková -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Nováková -
Společenská odpovědnost v módním průmyslu
Kateřina Tomková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová