Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli – Zuzana Trojanová
Zuzana Trojanová
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Corporate social responsibility in the fashion industry and its consumer perception
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak spotřebitelé vnímají společenskou odpovědnost firem v módním průmyslu. Výzkumné otázky se zabývají tím, jakou z dimenzí CSR v módním průmyslu spotřebitelé považují za nejdůležitější, jaký je vztah mezi vnímáním dimenzí CSR a CnSR a jak vnímání těchto dimenzí ovlivňuje jejich reálnou spotřebu. V první části práce představuje nejaktuálnější zjištění v …víceAbstract:
This diploma thesis aims to find out how consumers perceive corporate social responsibility in the fashion industry. Research questions deal with the most important CSR dimension for consumers, what is the relationship between perception of CSR dimensions and CnSR dimensions and how perception of those dimensions affects their real consumptions. First part of the thesis presents current finding in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková -
Společenská odpovědnost spotřebitelů
Simona Soukalová -
Společenská odpovědnost firem a podnikatelská etika pohledem spotřebitele
Lucie ŠILHAVÁ -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Katerina Flieger -
Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli
Lenka Řezníková -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Nováková -
Společenská odpovědnost v módním průmyslu
Kateřina Tomková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová