Bulvarizace titulků na titulních stranách vybraných českých deníků – Bc. Michal ČERMÁK
Bc. Michal ČERMÁK
Diplomová práce
Bulvarizace titulků na titulních stranách vybraných českých deníků
TABLOIDIZATION OF THE HEADLINES ON FRONT PAGES OF CHOSEN CZECH DAILIES
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit míru bulvarizace titulků na titulních stranách tří vybraných českých deníků (Blesk, Mladá fronta DNES a Hospodářské noviny) v tříměsíčních obdobích v letech 2003 a 2013. První část práce vymezuje pojmy, jako žurnalistika, publicistika, zpravodajství, bulvární tisk, seriózní tisk apod. Největší prostor je věnován bulvarizaci a také bulvarizačním jazykovým prostředkům …víceAbstract:
The aim of this thesis is to investigate the extent of tabloidization of headlines on the front pages of three selected Czech dailies (Blesk, Mladá fronta DNES and Hospodářské noviny) in three-month periods in 2003 and 2013. The first part of this work explains terms such as journalism, publicism, news, tabloids and serious press, etc. The largest space is devoted to tabloid and tabloidizating linguistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Zveřejnit od: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁK, Michal. Bulvarizace titulků na titulních stranách vybraných českých deníků. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz Andreje Babiše v denících MF Dnes a Hospodářské noviny
Kristýna Hloušková -
Intence ve sděleních na titulních stranách deníků (Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny) a prostředky jejich naplnění
Radim Šantrůček -
INTENCE VE SDĚLENÍCH NA TITULNÍ STRANĚ DENÍKŮ (MF DNES, HOSPODÁŘSKÉ NOVINY) A PROSTŘEDKY JEJICH NAPLNĚNÍ
Radim Šantrůček -
Komparace ekonomického zpravodajství Hospodářských novin, Lidových novin a Mladé fronty DNES při nástupu ekonomické krize od září 2008
Jiří Kratochvíl -
Konstrukce mediálního obrazu pádu české vlády na titulních stranách deníků Mladá fronta DNES a Právo ve dnech 24. - 26. března 2009
Petr LASÁK -
Intence ve sděleních na titulních stranách deníků (Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny) a prostředky jejich naplnění
Radim Šantrůček -
Vybrané prvky bulvarizace v deníku Mladá fronta DNES
Jana JAKUBKOVÁ -
Specifika a odlišnosti terciárního a kvartárního média se zaměřením na nastolovaná témata. Obsahová analýza titulní strany MF Dnes a homepage Idnes.cz
Lucie BRIJAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva