Měření spokojenosti zákazníků na trhu úklidových služeb a ostrahy majetku – Michaela Kolářová
Michaela Kolářová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků na trhu úklidových služeb a ostrahy majetku
Customer Satisfaction Measurement on the Market of Cleaning and Security Services
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti VKUS-BUSTAN s.r.o., na B2B trhu. Cílem práce bylo zjistit úroveň vnímané kvality služeb a srovnat dva hlavní útvary společnosti v rámci dosažené spokojenosti. Data byla získána metodami CAWI a CATI. Pomocí SWOT, PESTLE, faktorové analýzy, testů závislosti a uživatelského testování byla zjištěna požadovaná úroveň spokojenosti …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with VKUS-BUSTAN s.r.o. services on the B2B market. The thesis aimed to find out the level of perceived quality of services and to compare the two main departments in the company within the achieved satisfaction. Data were obtained by CAWI and CATI methods. Using SWOT, PESTLE, factor analysis, dependency tests, and user testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Michaela. \textit{Měření spokojenosti zákazníků na trhu úklidových služeb a ostrahy majetku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/35p824/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
Petr Šulc -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
Lea Kuchařová -
Měření spokojenosti zákazníků na B2B trhu
Jana Macúchová -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
Barbora Kotasová -
Měření spokojenosti zahraničních zákazníků na B2B trhu
Miriama Harabinová