Indicative Comparison of Educational Programs at Universities in the United States and the Czech Republic on a Concrete Example – Evgenii Liakh
Evgenii Liakh
Diplomová práce
Indicative Comparison of Educational Programs at Universities in the United States and the Czech Republic on a Concrete Example
Anotace:
Cílem práce je přispět ke zkvalitnění vysokoškolské výuky na příkladu amerických univerzit s tím, že se DP za měří na problematiku distanční výuky konkrétního studijního programu. Práce bude rozdělena do tří částí: První teoretická část se zaměří na teoretická východiska měření kvality vysokých škol a na aktuální statistiky, vysvětlí základní principy, výhody a rizika vysokoškolské distanční výuky a …víceAbstract:
The aim of the thesis is to contribute to the improvement of university teaching on the example of American universities, focusing on the issue of distance learning of a particular study program. The thesis will be divided into three parts: The first theoretical part will focus on the theoretical bases of measuring the quality of universities and their level of teaching, on current statistics, explaining …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/35t3gt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIAKH, Evgenii. \textit{Indicative Comparison of Educational Programs at Universities in the United States and the Czech Republic on a Concrete Example}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/35t3gt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Magisterské studium (Ing.) / Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Adaptive learning processes in a process-oriented Learning management system
Patrícia Eibenová -
Learning Management System
Jakub Fiala -
Systém pro řízení vzdělávání ve zdravotnickém zařízení
Jiří Škoda -
Systém řízení zaměstnanců ve vybrané firmě
Lucie Svobodová -
Systém řízení profesní kariéry ve vybraném podniku
Filip Považan -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Systém řízení výuky a systém pro tvorbu výukového obsahu
Adam Ryvola