Případová studie žáka s Dětským autismem – Andrea ŠILBACHOVÁ
Andrea ŠILBACHOVÁ
Bakalářská práce
Případová studie žáka s Dětským autismem
A case study of an autistic child
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje vybraných oblastí u chlapce s dětským autismem a středně těžkou mentální retardací. Jaké změny můžeme dlouhodobě pozorovat v oblastech rozvoje komunikace, jemné a hrubé motoriky, sebeobsluhy a hry. Jaké speciálně pedagogické metody a postupy můžeme uplatnit při rozvoji těchto oblastí. Část teoretická objasní základní pojmy, které souvisí s mým hlavním …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of development of selected areas in a boy with child autism and moderate mental retardation. What changes can be observed over in the long run term in the fields of communication development, fine and gross motoric, self-help and games. What special pedagogical methods and procedures we can be used to develop these areas. The theoretical part explains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠILBACHOVÁ, Andrea. Případová studie žáka s Dětským autismem. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná