Nákupní preference vybrané skupiny spotřebitelů v kontextu nemoci covid-19 – Bc. Hana Karešová
Bc. Hana Karešová
Diplomová práce
Nákupní preference vybrané skupiny spotřebitelů v kontextu nemoci covid-19
Shopping preferences of selected target group during covid-19 pandemic
Anotace:
Hlavní a významnou činností maloobchodu je prodej produktů, které nabízí. Její součástí je v rámci nákupů nutné porozumět svým spotřebitelům, znát jejich potřeby a přání, jelikož většina výrobků stejně jako spotřebitelé podléhají současným vlivům, změnám a trendům. Tématu spotřebitelského chování a nákupních preferencí je věnována tato diplomová práce, jehož výzkum je zaměřen na identifikaci a zhodnocení …víceAbstract:
The main and important activity of retail is sale of the products it offers. As part of the shopping experience, it is necessary to understand its consumers, their needs and wishes, as most products as well as consumers are subject to current influences, changes and trends. This diploma thesis is devoted to the topic of consumer´s behavior and shopping preferences. The research is focused on identification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova
Název
Vložil
Vloženo
Práva