Bc. Denisa TURKOVÁ

Master's thesis

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Radio Cas Marketing Communication Project With Possible Advertisement Submitters
Abstract:
Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které …more
Abstract:
Radio, together with television and press belong to so called classical mass media group. Not only full-area radio stations, but also regional radios broadcast on our market. One of those radios is Radio Čas from Ostrava, which was officially introduced in the Zlin region in October 2003. The target of my diploma work is to create marketing communication project of Radio Čas for companies. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 11. 5. 2015
Identifier: 1569

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TURKOVÁ, Denisa. Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.